Ο πρώτος μήνας πρακτικής στην Up Hellas. Θα μπορούσε κανείς να τον χαρακτηρίσει ως εκπαιδευτικό. Έμαθα πολλά πάνω στην λειτουργία της εταιρείας, πως μοιράζονται οι εργασίες στο operations, πως μοιράζονται οι πωλήσεις στην ομάδα πωλήσεων και γενικά πως λειτουργεί η εταιρεία σαν οργανισμός. Πέρα από την οργάνωση και λειτουργία της εταιρείας, απέκτησα και κάποια πιο
Ποιες είναι οι κύριες καθημερινές σου αρμοδιότητες στην δουλειά; Η κύρια αρμοδιότητα μου στη δουλειά είναι να δημιουργώ συνεργασίες με μεγάλους πελάτες, παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις παροχών σε εργαζομένους. Έτσι οι πελάτες μας μπορούν να βελτιώσουν την οικονομική τους απόδοση, αλλά και τα επίπεδα ικανοποίησης των εργαζομένων τους. Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου ανάμνηση από
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε την Ιωάννα στην ομάδα της Up! Η Ιωάννα είναι η νέα μας Account Manager και είμαστε ενθουσιασμένοι που την έχουμε μαζί μας! Για να τη γνωρίσουμε καλύτερα, τη ρωτήσαμε λίγα πράγματα για εκείνη αλλά και για τις πρώτες της εντυπώσεις από την Up Hellas Τι σε τράβηξε στην Up Hellas;
Ποιες είναι οι κύριες καθημερινές σου αρμοδιότητες στην δουλειά; Οι αρμοδιότητές μου αφορούν την ανάπτυξη του εταιρικού δικτύου της εταιρείας μας. Προσεγγίζω τηλεφωνικά εταιρείες και κλείνω συναντήσεις (φυσικές ή teleconference) στους συμβούλους μας προκειμένου να προτείνουν επαγγελματική συνεργασία, σχετικά με τις υπηρεσίες προνομίων προσωπικού και να τους επισημάνουν τα επιχειρηματικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε το Στέλιο, το νέο μας intern, στην ομάδα της Up! Παρ’όλο που είναι μαζί μας μόνο λίγες μέρες, έχει ήδη γίνει σημαντικό μέλος της ομάδας. Ξεκινώντας από την επόμενη εβδομάδα, θα αρχίσει να μοιράζεται μαζί μας το ταξίδι του στην Up Hellas – όλα όσα μαθαίνει, τί του αρέσει, τί
Ποιες είναι οι κύριες καθημερινές σου αρμοδιότητες στην δουλειά; Ελέγχω τα email μου από υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες. Επικοινωνώ μαζί τους. Πάω σε ραντεβού γύρω στο κέντρο της Αθήνας. Συζητάω σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και το πώς αυτές μπορούν να οφελήσουν τους πελάτες μας και τις επιχειρήσεις τους Ποια είναι η πιο αγαπημένη