6 χρήσιμες συμβουλές από το Γιώργο για να προσθέσετε αξία στις υπηρεσίες σας
22-06-2020 | Σχετικα Με Εμάς

Με λένε Γιώργο και είμαι Key Account Manager στην ομάδα της Up Hellas. Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας όλες τις βασικές συμβουλές μου για να προσθέσετε αξία στην επιχείρησή σας, καθώς και τα βήματα που ακολουθεί η ομάδα μας για να επιτύχει σε αυτό.

1. Να είστε γρήγοροι, να είστε διαφορετικοί

Φαίνεται ότι υπάρχει υψηλή συσχέτιση της ταχύτητας παράδοσης και της αντίληψης για την ποιότητα των υπηρεσιών. Μόλις υποβληθούν οι παραγγελίες, οι πελάτες θα εκτιμήσουν την εξυπηρέτηση των χρηστών τους το συντομότερο δυνατό.

Ανταποκρινόμενοι σε αυτήν την ανάγκη, στην UP Hellas προχωράμε πέρα από την φόρτιση των go for EAT προπληρωμένων καρτών γεύματος μας την ίδια μέρα, προσφέροντας δέκα διαφορετικούς χρόνους εντός της ημέρας για τη φόρτιση των καρτών, ώστε να πραγματοποιείται άμεσα μετά την παραγγελία του πελάτη.

2. Ορίστε ένα σημείο αναφοράς για την ποιότητα

Η ποιότητα μπορεί να οριστεί ως: “ο βαθμός στον οποίο ένα αντικείμενο ή μία οντότητα (π.χ. διαδικασία ή υπηρεσία) ικανοποιεί ένα συγκεκριμένο σύνολο χαρακτηριστικών ή απαιτήσεων”.

Στην UP Hellas, πιστεύουμε ότι η ποιότητα των υπηρεσιών φαίνεται στο να παρέχεις στους πελάτες σου απεριόριστες επιλογές, με τον πιο διασκεδαστικό και απλό τρόπο. Για να το κάνουμε αυτό, ακούμε και κατανοούμε τις ανάγκες των πελατών μας και μετά καινοτομούμε για να δημιουργήσουμε λύσεις που ανταποκρίνονται σε αυτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως η UP Hellas ήταν η πρώτη που εισήγαγε τη δυνατότητα παγώματος /ξεπαγώματος της προπληρωμένης κάρτας γεύματος στην ηλεκτρονική της εφαρμογή, εξαλείφοντας την περιττή επανέκδοση καρτών και αποτρέποντας τις απάτες.

3. Ευκολία στις διαδικασίες

Η ευκολία αγοράς και χρήσης είναι το 3ο στοιχείο προστιθέμενης αξίας στις υπηρεσίες σας.

Στην UP Hellas, δημιουργήσαμε μια πλήρως ψηφιακή πλατφόρμα, διαθέσιμη online δωρεάν, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να διαχειρίζονται πλήρως όλες τις υπηρεσίες της UP Hellas. όπως παραγγελία προπληρωμένης κάρτας γεύματος, φόρτωση, ενεργοποίηση και απενεργοποίηση.

4. Υιοθετήστε την κουλτούρα εμπειρίας πελατών

Στην UP Hellas επικοινωνούμε στη μητρική γλώσσα των χρηστών της προπληρωμένης κάρτας γεύματος και αυτό περιλαμβάνει έξι γλώσσες (Ελληνικά, Ισπανικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Αραβικά και Πορτογαλικά).

Η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι επίσης διαθέσιμη και ανταποκρίνεται άμεσα σε ερωτήσεις στο Messenger, με πλήρη ευθύνη στον χειρισμό και την παροχή λύσεων στους χρήστες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους.

5. Βελτιώστε τον τρόπο ζωής σας

Με την πάροδο του χρόνου οι άνθρωποι αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουν και οι τάσεις. Στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ζητείται από τους ανθρώπους περισσότερο από ποτέ να εργαστούν εξ αποστάσεως.

Στην UP Hellas ανταποκρινόμαστε σε αυτήν την ανάγκη και προσφέρουμε ό, τι έχει μεγαλύτερη σημασία. πρόσβαση σε όλα τα φυσικά αλλά και σε όλα τα διαδικτυακά καταστήματα που πωλούν τρόφιμα στην Ελλάδα, χωρίς περιορισμούς.

6. Επιβραβεύστε τους πελάτες και τους χρήστες σας

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, πιστεύουμε ακράδαντα ότι ένας ευτυχισμένος πελάτης είναι ένας επιβραβευμένος πελάτης.

Ως πρωτοπόρος, η UP Hellas ήταν ο πρώτος εκδότης κάρτας γεύματος στην ΕΕ που προσέφερε άμεση επιστροφή χρημάτων στους κατόχους της. Οι χρήστες της προπληρωμένης κάρτας γεύματος μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε κατάστημα, μέρος του εμπορικού μας δικτύου, και να απολαύσουν επιστροφή χρημάτων 5% στην πρώτη τους συναλλαγή, 10% στη δεύτερη και 15% στην τρίτη.

Ποιά είναι κάποια από τα βήματα που ακολουθείτε εσείς για να προσθέσετε αξία στους πελάτες σας;

Γιώργος

Top