O Γιώργος και η Michelle, δύο από τους σούπερ ήρωές μας!
09-12-2019 | Σχετικα Με Εμάς

Πείτε μας για τον εαυτό σας

Γιώργος: Είμαι ο Γιώργος, γεννήθηκα στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, όπου έζησα και σπούδασα μέχρι να μετακομίσω στην Αθήνα. Μιλώ ελληνικά, αγγλικά, πορτογαλικά, ισπανικά και γαλλικά. Ξεκίνησα να εργάζομαι στην Up από τις πρώτες κιόλας μέρες, όταν ήμασταν ακόμα μόνο 5 εργαζόμενοι. Έζησα από πρώτο χέρι την ανάπτυξη της εταιρείας, ήταν μία μοναδική εμπειρία! Είδα το δίκτυο των εμπορικών συνεργατών μας να εξελίσσεται και να αυξάνεται μέρα με τη μέρα όλο.

Μισέλ: Είμαι η Μισέλ, μεγάλωσα στην Ελλάδα αλλά γεννήθηκα στο Λίβανο (Βηρυτό). Μιλάω 3 γλώσσες (αραβικά, αγγλικά και ελληνικά). Ξεκίνησα να εργάζομαι στην Up Hellas πριν από ένα χρόνο και είναι μια πραγματικά εκπληκτική εμπειρία.

Μαζί μπορούμε να παρέχουμε υπηρεσίες και υποστήριξη στους κατόχους της κάρτας go for EAT σε 6 διαφορετικές γλώσσες: αραβικά, αγγλικά, πορτογαλικά, γαλλικά, ισπανικά και φυσικά στα ελληνικά.  Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αρκετές είναι οι φορές που εξυπηρετούμε τους διεθνείς πελάτες μας σε μία από αυτές τις γλώσσες. Για αυτό και στην Up προσφέρουμε υπηρεσίες… πέρα από το αναμενόμενο!

 Ποια είναι τα βασικά σας καθήκοντα

Γιώργος και Μισέλ:

Με μια φράση:  εστιάζουμε σε όλες τις ανάγκες των πελατών μας! Στην Up έχουμε 3 τύπους πελατών και φροντίζουμε για όλους!

  • Εταιρικοί Πελάτες: διεκπεραίωση και πίστωση λογαριασμών, φόρτιση και διαχείριση καρτών σίτισης, διανομές, κτλ.
  • Εμπορικοί συνεργάτες: «ανάγνωση» και τιμολόγηση διατακτικών σίτισης και δώρου. Ξέρατε ότι όλοι οι αριθμοί κουπονιών είναι μοναδικοί και χρησιμοποιούνται μόνο μία φορά; Στη συνέχεια καταστρέφονται και ανακυκλώνονται! Με αυτόν τον τρόπο οι λύσεις μας γίνονται απολύτως ασφαλείς αλλά και φιλικές προς το περιβάλλον.
  • Κάτοχοι καρτών: Λαμβάνουμε ελάχιστα αιτήματα από τους κατόχους καρτών μας, πράγμα που  οφείλεται στο ότι η εφαρμογή και η κάρτα go for EAT είναι εξαιρετικά απλές στη χρήση. Παρ ‘όλα αυτά, έχουμε κάποια αιτήματα, κυρίως, για τη δημιουργία λογαριασμού ή απώλειες καρτών, κτλ.

Πείτε μας κάτι που σας έκανε υπερήφανους πρόσφατα

Γιώργος: Όταν ξεκίνησα, θυμάμαι ότι κάναμε πολλά πράγματα χειροκίνητα. Τώρα, ανατρέχοντας στο παρελθόν, συνειδητοποιώ ότι αυτοματοποιήσαμε πολλές διαδικασίες, πράγμα που με κάνει πραγματικά υπερήφανο και βλέπω της προοπτικές εξέλιξης της εταιρείας μας. Επίσης, η συνεργασία με πολύ καλούς συναδέλφους δημιουργεί ένα ιδανικό περιβάλλον εργασίας και μας βοηθά να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους κατόχους καρτών μας.

Μισέλ: Είμαι περήφανη για την εργατικότητά μου και την επιμονή μου, στοιχεία που μου επιτρέπουν να εξυπηρετώ τους κατόχους καρτών μας με αποτελεσματικότητα. Επίσης, είμαι χαρούμενη που είμαι μέρος μια φοβερής ομάδας (Operations Team) με υποστηρικτικούς συναδέρφους που αναπτύσσουν τα συστήματα μας καθημερινά.

Τι αναμένουμε από την Up στους επόμενους μήνες

Μισέλ και Γιώργος: Καθώς είμαστε στο τέλος της χρονιάς περνάμε στην περίοδο αιχμής της δουλειάς μας και έχουμε αρκετά αιτήματα για διατακτικές δώρου αλλά και για διατακτικές σίτισης.

Τέλος… καταφθάνουν πολλές εκπλήξεις που θα κάνουν τους πελάτες μας πιο ανεξάρτητους και ευέλικτους όταν ανατρέχουν στις λύσεις της Up!

 

Εν συντομία:

Οι δυο σούπερ ήρωές μας, Μισέλ και Γιώργος, διαχειρίζονται σε μηνιαία βάση:

  • 2.000 εταιρικούς πελάτες
  • Εμπορικούς συνεργάτες (για έντυπες διατακτικές)
  • 15.000 κατόχους καρτών
  • 50.000 κατόχους διατακτικών σίτισης
  • 3,5 εκατομμύρια διατακτικές σίτισης (ετήσιος αριθμός)

Και όλα αυτά σε 6 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, πορτογαλικά, αραβικά)

Top