Το επάγγελμα του Relationship Manager – Η εμπειρία της Michelle

31 Μαΐου 2022Up Stories
The Relationship Manager profession – Michelle's experience

Πώς είναι η καθημερινότητα ενός Relationship Manager στην Up; Η Michelle μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία της.

1. Πόσο καιρό εργάζεσαι στην Up Hellas; Ποιες είναι οι κύριες ευθύνες σου;

Δουλεύω για την Up Hellas από τον Νοέμβριο του 2018, οπότε αυτό μας κάνει σχεδόν 4 χρόνια.

Εργάζομαι ως Relationship Manager, είμαι μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, συνεργατών και δικαιούχων των καρτών μας (go for EAT, Up gift και Up holidays). Σε μία πρόταση: εστιάζουμε σε όλες τις ανάγκες των πελατών μας!

Αυτό σημαίνει, καταχώρηση παραγγελιών, έκδοση χρεωστικών/πιστωτικών τιμολογίων, διαχείριση πελατών, κωδικοποίηση νέων ειδών, ανάπτυξη διαδικασιών, καθήκοντα back-office, λειτουργίες, εξυπηρέτηση πελατών.

Στην Up έχουμε:

  • Πάνω απο 2.500 εταιρικούς πελάτες
  • Πάνω απο 5.000 εμπορικούς συνεργάτες
  • 108.000 ενεργούς χρήστες των λύσεων μας

2. Πώς προτιμάς να επικοινωνείς με τους πελάτες, αυτοπροσώπως, μέσω email ή τηλεφώνου; Γιατί;

Συνήθως επικοινωνούμε με τους πελάτες μέσω email και τηλεφώνου. Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσαμε να συναντάμε και να εξυπηρετούμε τους πελάτες και δικαιούχους των καρτών μας, θα ήταν πιο διαδραστικό και διασκεδαστικό 😊

3. Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που πιστεύεις ότι πρέπει να έχει ένας Relationship Manager;

  • Ομαδικός παίκτης
  • Τεχνικές δεξιότητες
  • Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών

4. Υπήρξε κάποια στιγμή στην καριέρα σου που μετέτρεψες μια αρνητική κατάσταση με έναν πελάτη σε θετική;

Φυσικά το μεγαλύτερο ποσοστό μας είναι ότι οι πελάτες και οι δικαιούχοι καρτών μας είναι ευχαριστημένοι. Ωστόσο, πάντα θα έχεις μια αρνητική κατάσταση να αντιμετωπίσεις.

Όλα επιλύονται αναγνωρίζοντας την κατάσταση και όντας πιο συμπονετικός. Μόλις ο πελάτης αντιληφθεί ότι κατανοείς τη δυσκολία του και αισθάνεται ότι τον αντιμετωπίζεις με ήρεμο και επαγγελματικό τρόπο, καθησυχάζεται και συνεργάζεται για να μπορέσεις να επιλύσεις το πρόβλημά του.

5. Πώς η τεχνολογία βοηθά τη δουλειά σου να είναι ευκολότερη και πιο παραγωγική;

Η τεχνολογία είναι το βασικό κλειδί για τη δουλειά μας, καθώς είμαστε μια εταιρεία που εξακολουθεί να χτίζει τα εργαλεία και τα λειτουργικά της συστήματα.

Έχουμε πάντα νέα εργαλεία που μας βοηθούν να κάνουμε τη δουλειά μας πιο αποτελεσματικά.

6. Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι είναι ένα καλό λειτουργικό σύστημα για ένα brand ή μια εταιρεία;

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καλά λειτουργικά συστήματα, επειδή αυτό μας βοηθά να είμαστε μια αξιόλογη εταιρεία με σύγχρονη τεχνολογία και καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι, έχουμε πάντα έναν ευχαριστημένο πελάτη και έναν ευτυχισμένο δικαιούχο των προϊόντων μας!

Της Michelle Λάμψου, Relationship Manager της σούπερ ομάδας μας!

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις για την Up Hellas και τα προϊόντα μας.

Συναινώ στη χρήση των παραπάνω στοιχείων μου από την Up Hellas, προκειμένου να ενημερωθώ για τα προϊόντα της, βάσει και του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων που ισχύει από 25/5/2018.

arrow-image