Customer Report Experience – το νέο μας εργαλείο analytics

22 Νοεμβρίου 2022Up Stories
customer-report-up-hellas

Το να προσφέρεις τις καλύτερες υπηρεσίες δε σημαίνει τίποτα αν δεν μπορείς να το επικοινωνήσεις. Αν δεν μπορεί ο πελάτης σου να καταλάβει για ποιο λόγο εμπιστεύεται εσένα, αν δεν μπορείς να του δείξεις με ποιον τρόπο το προϊόν σου είναι ανώτερο και πώς καλύπτει τις ανάγκες του.

Ένας εργοδότης που προτιμάει τη λύση της GoForEat για τους εργαζομένους του είναι κάποιος που θέλει να γνωρίζει ότι προσφέρει ένα προνόμιο. Πως το ποσό το οποίο προσφέρει είναι ένα ποσό που ο εργαζόμενος μπορεί να το αξιοποιήσει ουσιαστικά. Το ανοικτό δίκτυο, η δυνατότητα για ανέπαφες συναλλαγές με Αpple Pay και Google Pay, αλλά και η γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών είναι στοιχεία στα οποία η GoForEat ξεχωρίζει. Όμως, δεν αρκεί απλώς να τα δηλώνεις, πρέπει και να τα αποδεικνύεις.

Είναι η συνεχής επαφή που έχουμε εμείς στο Technology Team με όλες τις ομάδες της Up Hellas που βοηθάει να κατανοήσουμε τα προβλήματα των πελατών και να καταλάβουμε τις ανάγκες τους ώστε να δημιουργήσουμε τις λύσεις μας. Να φτάσουμε στο σημείο ως σύνολο να μεταμορφώσουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με πελάτες, να τους δείξουμε πως η λύση μας θα τους βοηθήσει ουσιαστικά.

Έτσι γεννήθηκε το Customer Report που μπορείτε να βρείτε στο business portal του site μας. Το συγκεκριμένο application είναι παιδί πολλών. Στη συγκέντρωση των δεδομένων, στη δημιουργία των visuals, στην επιλογή της πληροφορίας που θέλουμε να επικοινωνήσουμε αλλά και στην ιεράρχησή της έχει μπει πολλή σκέψη από πολλούς μέσα στην ομάδα. Το Customer Report αποτελεί μια εμπειρία για τον χρήστη που μπορεί να πληροφορηθεί για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία του επωφελείται από την GoForEat.

Στο Customer Report app, ο εργοδότης μπορεί να διαλέξει ένα χρονικό διάστημα και να δει την εμπειρία που είχαν οι εργαζόμενοί του με την GoForEat. Βλέπει ποσοτικά χαρακτηριστικά όπως τα ποσά τα οποία τους προσέφερε και πώς δαπανήθηκαν, τα στατιστικά επιτυχίας των συναλλαγών τους, καθώς και την αξιοποίηση των υπηρεσιών μας όπως είναι το Feed a Friend. Αλλά και ποιοτικά, όπως τον αριθμό των support tickets που οι καρτούχοι αιτήθηκαν, τη βαθμολογία που έλαβε το Customer Support της Up Hellas και τον χρόνο απόκρισης στα tickets.

Υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τις κάρτες GoForEat. Για παράδειγμα, μετά από παράπονο ενός καρτούχου ότι η κάρτα δεν περνάει πουθενά, ο εργοδότης μπορεί να δει ότι ναι μεν υπήρξαν αποτυχημένες συναλλαγές, αλλά αποτελούσαν ένα πολύ μικρό ποσοστό επί του συνόλου. Ότι απέτυχαν γιατί το υπόλοιπο ήταν ανεπαρκές ή το κατάστημα δε σχετιζόταν με σίτιση. Ότι το HeroCorp είναι μια υπηρεσία που επιβραβεύει τους κατόχους καρτών που χρησιμοποιούν την GoForEat σε επιβεβλημένα καταστήματα, αλλά και το ποσό που έχει γίνει cashback.

Πως όχι απλώς δηλώνουμε ότι το προϊόν μας είναι πρωτοποριακό. Έχουμε και την απόδειξη ότι είναι.

Αλλά το Customer Report app δεν είναι μόνο ένα χρήσιμο εργαλείο για τους υπάρχοντες πελάτες. Αποτελεί, επίσης, ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα των πωλητών μας. Ένα απ’ τα πιο συχνά σενάρια μιας πώλησης είναι ένας εργοδότης και υποψήφιος πελάτης που ισχυρίζεται πως ούτως ή άλλως οι κάρτες σίτισης χρησιμοποιούνται στα σούπερ μάρκετ και το ανοιχτό δίκτυο δεν εξυπηρετεί κάπου. Το Customer Report μπορεί να αποδείξει πως ναι, σε αξία συναλλαγών, οι καρτούχοι ξοδεύουν μεγαλύτερα ποσά σε σούπερ μάρκετ, αλλά σε επίπεδο όγκου, πραγματοποιούνται πολλές περισσότερες συναλλαγές για καφέ ή φαγητό. Πόσο μάλλον πως ο τρόπος με τον οποίο τους προσφέρουμε τις κάρτες μας τους δίνει τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιούν όχι μόνο κάνοντας αγορές τόσο σε φυσικά όσο και σε online καταστήματα με τη φυσική ή ψηφιακή κάρτα GoForEat, αλλά και μέσω του ψηφιακού πορτοφολιού του κινητού τους.

Η ομάδα της Up Hellas έχει δημιουργήσει μια ελκυστική λύση στη μορφή της GoForEat. Το Customer Report app μπορεί να την αναδείξει. Δεν παρουσιάζει μόνο τις λύσεις στα προβλήματα των πελάτων μας αλλά συγχρόνως μπορεί να δείξει και σε υποψήφιους αγοραστές ότι η συγκεκριμένη κάρτα αποτελεί τη σωστότερη επιλογή.

Του Σταύρου Βέργου, Τech Βusiness Analyst της σούπερ ομάδας μας!

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις για την Up Hellas και τα προϊόντα μας.

Συναινώ στη χρήση των παραπάνω στοιχείων μου από την Up Hellas, προκειμένου να ενημερωθώ για τα προϊόντα της, βάσει και του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων που ισχύει από 25/5/2018.

arrow-image