Pay & Scan: Η λύση για τη διαχείριση των εταιρικών σας εξόδων.🚀
Εξοδολόγια - Μία λέξη συνυφασμένη με την γραφειοκρατία στον κόσμο των επιχειρήσεων, τόσο για τους ίδιους τους εργαζόμενους που συνήθως πρέπει να ετοιμάσουν report αλλά και να προκαταβάλλουν χρήματα για λογαριασμό της εταιρίας πολλές φορές, όσο και για τους εργοδότες και τους λογιστές.😏
Τι είναι όμως αυτό που δυσχεραίνει πραγματικά τη διαδικασία της επιστροφής εξόδων και πώς η λειτουργία Pay & Scan της Up Expense βοηθάει στην κατηγοριοποίηση των εξόδων και στη μείωση του χρονοβόρου Reporting;
Τι συνέβαινε μέχρι σήμερα:
Ουσιαστικά, η διαδικασία αυτή είναι πολύπλοκη από την αρχή έως το τέλος. Ο εργαζόμενος εκτός από το ότι ξοδεύει δικά του χρήματα για ανάγκες της επιχείρησης, πρέπει να συγκεντρώνει όλες τις αποδείξεις, έπειτα να συμπληρώνει μία συγκεκριμένη φόρμα αναφορικά με τις δαπάνες που έχει κάνει κι έπειτα όταν εγκριθούν από τον υπεύθυνο, το τμήμα λογιστηρίου θα πρέπει να κάνει καταχώρηση των στοιχείων από το φυσικό χαρτί στο λογιστικό λογισμικό χειροκίνητα.
Όλο αυτό εκτός από το ότι ενέχει πολλούς κινδύνους, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που οι εργαζόμενοι χάνουν τις αποδείξεις τους δημιουργώντας πρόβλημα στην καταγραφή των εξόδων, είναι και πολύ χρονοβόρο για το λογιστήριο αλλά και για πολλά ακόμη τμήματα της εταιρίας.😣
Pay & Scan στο app της Up Expense:
Στην Up Hellas, αναγνωρίζοντας το αιώνιο πρόβλημα των χαμένων αποδείξεων και των εξοδολογίων, αποφασίσαμε να βρούμε μία λύση σε αυτό και να βοηθήσουμε κάθε επιχείρηση στην κατηγοριοποίηση των εξόδων της και στη μείωση αυτής της χρονοβόρας διαδικασίας. Γι’ αυτό, στο app της νέας μας λύσης αναφορικά με τη διαχείριση εταιρικών εξόδων, προσθέσαμε τη λειτουργία Pay & Scan.🚀
Με τη λειτουργία αυτή, οι εργαζόμενοι πληρώνουν τα εταιρικά έξοδα που προκύπτουν με την εταιρική prepaid κάρτα της Up Expense και στη συνέχεια να σκανάρουν την απόδειξη που αντιστοιχεί σε κάθε έξοδο, απευθείας από το app. Δε χρειάζεται να κάνουν τίποτα άλλο, αφού δημιουργούνται αυτόματα reports όπου οι αποδείξεις και τα έξοδα είναι αντιστοιχισμένα. Έτσι διευκολύνεται και η δουλειά του λογιστικού τμήματος αφού δε χρειάζεται πλέον να τα καταχωρούν με το χέρι, σώζοντας πολύτιμο χρόνο από αυτήν την έως τώρα χρονοβόρα γραφειοκρατική διαδικασία.💪🏼
Θα μπορούσαμε με σιγουριά να πούμε ότι η Up Expense είναι το μέλλον στη διαχείριση των εταιρικών εξόδων αφού με τις καινοτόμες λειτουργίες της, όπως το Pay & Scan, οι εταιρίες εξοικονομούν χρόνο και χρήματα με την ψηφιοποίηση των εταιρικών εξόδων.
💙Δώστε κι εσείς τέλος στη γραφειοκρατία, τα εξοδολόγια και τις χαμένες αποδείξεις και λάβετε μηνιαίες αναφορές για πλήρη οργάνωση με την Up Expense, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις για την Up Hellas και τα προϊόντα μας.
Συναινώ στη χρήση των παραπάνω στοιχείων μου από την Up Hellas, προκειμένου να ενημερωθώ για τα προϊόντα της, βάσει και του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων που ισχύει από 25/5/2018.